Siapa Aku

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
takperlu mencari taman secantik BALQIS, jika diri tak seindah SULAIMAN, mengapa mengharap teman setampan YUSUF, jika kasih tak setulus ZULAIKHA, tak perlu diri seteguh IBRAHIM, ...ika tak sekuat siti SARAH, mengapa didamba hidup seistimewa siti KHADIJAH, jika diri tak sesempurna RASULULLAH S.A.W..

Tuesday 19 July 2011

Salam Ukhuwah

Salam. . .
Aku pun tak tahu lah ini blog yang ke berapa aku buat. . banyak dah blog aku buat tapi asyik2 aku lupa paswud. . .Rindu plak nak story mory kat blog. . iya lah. . banyak story yang aku ingin kongsikan actually. . kongsi dengan siapa???. . . sapa2 je lah. . coz sharing is caring rite???....huhu. . .Mungkin esok2 blog ni leh dijadikan bahan bacaan bagi anak2 ku bila besar nanti n apa yang ku coret dalam blog ni Insyaallah akan ku jadikan sebagai bahan rujukan di masa tua kelak...harap2 aku n familyku akan dipanjangkan usia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...