Siapa Aku

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
takperlu mencari taman secantik BALQIS, jika diri tak seindah SULAIMAN, mengapa mengharap teman setampan YUSUF, jika kasih tak setulus ZULAIKHA, tak perlu diri seteguh IBRAHIM, ...ika tak sekuat siti SARAH, mengapa didamba hidup seistimewa siti KHADIJAH, jika diri tak sesempurna RASULULLAH S.A.W..

Sunday 24 July 2011

Ngidam Durian


Harini terasa sangat nak makan durian..tak sabar nak makan durian ayah aku kat kampong tapi bila nak makan???...nak balik kampong lama lagi nih...nasib baik suami aku pie rajin kluaq carik durian..mujur jumpa gak..dah beli banyak macam ni sapa nak perabihkan pulak??.anak2 aku bukan suka sangat makan durian ni...suami aku pulak alergi...ermmmm,,aku apa lagi main hantam makan sampai aku lupa yang aku ni Bf 0n Demand kat baby aku...terinagt pesan mak aku,kesian budak yg Bf ni kalo ibunya hentam durian banyak2...hehe...ermmmmmmmmm....aku korbankan sahaja lah nafsu ku makan durian bebanyak nih...hehehe....asalkan tak kempunan je kan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...