Siapa Aku

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
takperlu mencari taman secantik BALQIS, jika diri tak seindah SULAIMAN, mengapa mengharap teman setampan YUSUF, jika kasih tak setulus ZULAIKHA, tak perlu diri seteguh IBRAHIM, ...ika tak sekuat siti SARAH, mengapa didamba hidup seistimewa siti KHADIJAH, jika diri tak sesempurna RASULULLAH S.A.W..

Monday 1 August 2011

Lepas Dah. . . .

Harini kita semua akan menjalankan ibadat puasa pertama di bulan ramadhan dlm tahun ini.Ada yang sanggup cuti kerja semata nak berpuasa bersama keluarga tercinta.tak terkecuali sunshine aku..hihi..Azam nak masak sendiri untuk santapan berbuka puasa.Taknak beli kat bazar..Anak aku yang berumur 6tahun juga turut ikut berpuasa..hehe...alhamdulillah...lepas jugak dia sampai berlaungnya azan yang menandakan waktu berbuka suda tiba..Dan aku,sebagai ibu yang menyusukan anak jugak rasa bersyukur kerana tidak ada halangan aku untuk meninggalkan ibadat ini..walaupun bila tiba waktu tengah hari aku sudah merasa dahaga dan pedih hulu hati namun ku gagahkan jua niatku KERANA ALLAH TAALA....alhamdulillah lepas juga..Kepada semua yang beragama Islam,,SELAMAT MENUNAIKAN IBADAT PUASA RAMADHAN. .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...