Siapa Aku

My photo
Port Klang, Selangor, Malaysia
takperlu mencari taman secantik BALQIS, jika diri tak seindah SULAIMAN, mengapa mengharap teman setampan YUSUF, jika kasih tak setulus ZULAIKHA, tak perlu diri seteguh IBRAHIM, ...ika tak sekuat siti SARAH, mengapa didamba hidup seistimewa siti KHADIJAH, jika diri tak sesempurna RASULULLAH S.A.W..

Wednesday 20 July 2011

babyku genap 5months

harini genaplah anak ke-3 ku berusia 5bulan.Alhamdulillah sehingga kini aku masih mampu menyusui anakku secara xclusive tanpa campo aduk air lain...hihi...sumpah!!!! air suam pun aku xbagi minum...ha la,,,aku penah dapat info melalui google,if bf on demand ni xyah bagi bayi kita minum air kosong..ada sebab aku dah lupa dah...nnt aku refer balik...setakat ni,,baby aku sekali sahaja mengalami batuk selesema dalam 3-4 hari tapi xlah seteruk mana...aku kuatkan sahaja bagi ASI kat dia n bagi satu sudu madu asli...syukurlah baby aku sehat sehingga kini..apa yang aku ingin simpulkan di sini...ku memohon kepada Illahi agar kurniakan kesehatan kepada anak2 ku...semoga anak2ku menjadi anak yang soleh dan cemerlang dalam ilmu dunia akhirat...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...